Dalam proses penurunan berat badan memang menu makanan yang sehat, baik dan bergizi perlu diperhatikan disamping itu juga perlunya mengatur pola makan. akan tetapi banyak orang tidak terlalu memperhatikan menu makanan dalam diet sehingga tidak sedikit yang gagal atau sudah berhasil tetapi kemudian berat badan naik kembali. oleh karena itu dalam diet selain melakukan aktivitas fisik juga harus didukung dengan menu makanan sehari-hari yang sehat agar berat badan tetap ideal.

Mengapa diet rendah karbohidrat dapat berbahaya bagi tubuh Anda


Obtaining of Slimlinic Keto enhancements isn’t troublesome nor a precarious assignment. You can undoubtedly get this astounding item on the web. You need to tap on the official site of the Slimlinic Keto Company and fill the required information. Recheck the gave data. Following 1 or 2 days, the organization will get in touch with you to affirm the acquiring. You can without much of a stretch get your bundle at your doorsteps inside multi week. Check the seal of Slimlinic Keto appropriately.

Apa yang buruk tentang diet keto


Dikalangan para penggiat diet dan olahragawan menu diet 1 minggu ini tengah menjadi perbincangan. apa benar bisa menurunkan berat badan atau tidak. memang tidak sedikit orang yang meragukannya tapi tidak perlu khawatir banyak yang sudah mencoba program diet ini hasilnya bagus. dan jika anda ingin waktu yang lebih lama bisa mencoba menu diet cara menurunkan berat badan 10kg ala Sheina Malsiana salah satu peserta X-Faxtor Indonesia dengan ukuran badan jumbo.

Apakah labu yang baik untuk menurunkan berat badan


Saya tidak berpikir beberapa hal lain yang Anda bicarakan dalam acara ini karena mari kita perjelas jika Anda terjatuh dan Anda memiliki roti kecil dengan burger itu dan Anda mengambil karbohidrat, pada dasarnya Anda sekarang menggunakan diet tinggi kalori, tinggi lemak, yang merupakan kebalikan dari apa yang Anda inginkan pada steak sedikit, sedikit kesalahan untuk membuat masalah besar terjadi pada tubuh Anda. Jadi, bisakah Anda benar-benar ketat tentang rencana makan diet ketogenik ini .

Apakah Telur membantu Anda kehilangan lemak perut


Martina’s newest cookbook is not just a comprehensive guide to eating for the ketogenic diet, it is also gorgeous eye candy! It is sheer pleasure just to browse through her gorgeous photographs, wile you drool over the delicious recipes. I love Martina’s recipes especially because they are made with wholesome, real food ingredients, and she is very knowledgeable on how to best source ingredients so they are both tasty and health building. Every recipe is explained clearly and well organized, so you can always get great results when making them at home. If you are following a keto or low-carb lifestyle this book is a must have!
Diet keto atau disebut juga dengan diet ketogenik berasal dari kata keton. Keton adalah senyawa kimia yang dihasilkan dari pemecahan lemak oleh hati. Biasanya, energi diambil dari glukosa yang bersumber dari karbohidrat. Namun, dikarenakan rendah karbohidrat maka tubuh akan kekurangan glukosa. Alhasil, secara otomatis tubuh menggunakan cadangan energi dari senyawa lainnya, yaitu lemak.
Historically, many anticonvulsant medications have resulted from structural modifications of lead compounds that had themselves been discovered serendipitously. The mechanistic bases for their effectiveness have typically been elucidated post-hoc. At present, it is unclear which of many potential mechanisms reviewed in this supplement are relevant to the clinical effects of the KD. It would be far too difficult to integrate these numerous possibilities into a single unifying hypothesis (or a final common pathway), or to consider them simultaneously. Nevertheless, it might be instructive to consider each of these putative mechanisms one by one and ask a simple comparative question. If the mechanism or target in question is a critical determinant of the anticonvulsant efficacy of the KD, then would a similar intervention known to be based on that mechanism yield a comparable effect? Perhaps answering this question for each mechanistic speculation might help substantiate (or perhaps invalidate) that particular hypothesis. 

Apa Rencana Pritikin Prinsip Diet


One potential explanation for the anticonvulsant action of the KD argues that increased ATP synthesis should produce a positive bioenergetic balance, allowing stabilization of the resting membrane potential via enhanced activity of Na+-K+-ATPase (Bough & Rho, 2007). Several decades ago, De Vivo and colleagues (1978) reported that the KD increased the total quantity of bioenergetic substrates (such as adenosine triphosphate, or ATP) and elevated the energy charge in rat brain. These changes were purported to stabilize the cell membrane, especially in the face of excessive excitation. Consistent with these observations, a later human study utilizing magnetic resonance spectroscopic techniques indicated that patients with epilepsy fed a KD had elevated phosphocreatine to creatine levels in the brain (Pan et al., 1999). Recently, using cDNA microarray technology, increased expression of the mitochondrial ATP synthase β,D subunit in mouse brain was reported after KD treatment (Noh et al., 2004). And in the most comprehensive study of this kind to date, the KD was found to enhance mitochondrial biogenesis and significantly increase the number of transcripts encoding energy metabolism genes in rats (Bough et al., 2006). This increase in bioenergetic capacity enabled hippocampal slices from these animals to better withstand metabolic challenge from low glucose exposure. Taken together, the prevailing notion has been that increased energy production and reserve capacity enable greater resistance to neuronal hyperexcitability and hypersynchrony.

One of the nagging unresolved questions regarding ketone bodies is whether they correlate with seizure control. Recent studies have suggested that under certain conditions and in specific models, blood levels of ketones do not in fact correlate well with anticonvulsant effects (Hartman & Vining, 2007). However, ketone levels are known to vary considerably during the circadian cycle, mostly as a consequence of feeding schedules and subsequent metabolism of foodstuffs (DeGasquet et al., 1977). Despite numerous studies highlighting ketonemia following KD treatment, we still do not know what the true brain concentrations are, especially in the microenvironment of the highly metabolically active synapse. Moreover, there are other studies suggesting that high ketone body levels are not necessary for clinical efficacy of a high-fat diet against medically refractory epilepsies (Pfeifer & Thiele, 2005).

Bagaimana Anda berencana makan keto


What investigators have elucidated over the past decade or so is that a variety of molecular, genetic, cellular, and metabolic factors are likely contributory to the clinical effects of the KD. As a generalization, it is becoming widely accepted that the mechanistic underpinnings of the KD are likely multiple, parallel, and possibly synergistic (Bough & Rho, 2007).
Many of our existing anticonvulsant medications exert effects on inhibitory neurotransmission, and more specifically, by enhancing synaptic levels of γ-aminobutyric acid (GABA) or modulating post-synaptic GABAA receptors (Meldrum & Rogawski, 2007; White et al., 2007). Examples of such agents include tiagabine, vigabatrin, benzodiazepines, barbiturates, felbamate, and topiramate. Thus, given the wealth of information regarding GABAergic neurotransmission, one possibility is that the KD, perhaps through ketone bodies, might be responsible for elevating synaptic levels of GABA, which would then yield an inhibitory (and potentially anticonvulsant) effect.
Martina is an incredibly talented and innovative food blogger whose low-carb creations taste as spectacular as they look. She's also dedicated to providing accurate, reliable information to people interested in following a healthy, carbohydrate-restricted lifestyle. I'm eagerly awaiting the publication of this book and know that her many fans feel the same way.
Leptin is an important protein hormone that critically regulates energy intake and expenditure (Harvey, 2007; Hill et al., 2008). The mechanisms through which leptin exerts its effects on metabolism are largely unknown. Although leptin is predominantly found in adipocytes, it is also found highly expressed in areas of the hypothalamus. Interestingly, leptin modulates numerous membrane-bound ion channels, and exerts differential effects on neuronal excitability (Harvey, 2007).
Resep Tahu Sutra Rumput Laut Keto – Sewaktu bersantap di sebuah restoran China, si sulung menunjuk gambar tahu sutra rumput laut dengan saus jamur yang menggugah selera. “Coba bikin kayak gini versi Keto mam”, gumamnya. Akhirnya saya mencoba membuat versi Ketonya dan senang sekali hasilnya tak jauh berbeda, saosnya sempurna! Saya menggunakan xantham gum sebagai …

Bisakah Anda membangun otot pada diet keto


Trim Pill Keto is very simple to use! You merely have to take the recommended dose of the supplement as per the directions mentioned on the item label. For safer and better results, you can speak with your physician and choose the product depending on their suggestion. It is further advised to select the pills on a daily basis without missing a day which will allow you to get the best fat loss results.

Apakah setiap roti Keto ramah


Bobo | Bolasport | BolaStylo | CewekBanget | Fotokita | Grid Games | Grid Health | Grid Hot | Grid Motor | Grid Pop | Grid.ID | Gridoto | Hai | Hype | iDEA | Info Komputer | Intisari | Jip.co.id | Juara | Kitchenesia | MakeMac | Motorplus | Nakita | National Geographic | Nextren | Nova | Otofemale | Otomania.com | Otomotifnet.com | Otorace | Otoseken | Sajian Sedap | Sosok | Sportfeat | Stylo | Suar | SuperBall | Video | Wiken | Gridvoice | GRID Story Factory | KG Media
Keto pills use a powerful fat burning ketone, Beta-hydroxybutyrate (BHB), which has been modified to produce the same fat burning results as the actual keto diet. Taking the keto pill daily will allow the BHB to start the keto process in your body. Your body will go into ketosis with a simple pill instead of having to eat certain foods to change your body’s fuel source from carbs to ketones.

Bagaimana cara mengetahui macro saya


No a big no to Trim Pill Keto having side effects. The ingredients of Trim Pill Keto are organic and plant infusion. It is a simple weight reduction formula. The supplement can also be clinically shown. It is created after extensive research. There is manufacture that adds chemical fillers and additives in the supplements to have quick results, but these supplements have harmful effects. Trim Pill Keto doesn’t have any chemical fillers and additives. Thus it has no synthetic substance in it. It’s 100% organic, and it produces zero side effects.

keto dapat merusak hati Anda


Resep Tahu Sutra Rumput Laut Keto – Sewaktu bersantap di sebuah restoran China, si sulung menunjuk gambar tahu sutra rumput laut dengan saus jamur yang menggugah selera. “Coba bikin kayak gini versi Keto mam”, gumamnya. Akhirnya saya mencoba membuat versi Ketonya dan senang sekali hasilnya tak jauh berbeda, saosnya sempurna! Saya menggunakan xantham gum sebagai …

The Trim Pill Keto a remarkable weight loss supplement Reduces the extra weight to give you a slim and trim body. It eliminates the Excess fat by the process of ketosis. It is a Well-known substitute for a ketogenic diet. The constant use of Trim Pill Keto with no jump to 90 days Generates skyrocket changes. It reduces the desire by the secretion of serotonin hormone. The super beneficial formula burns off the fat to reduce the weight harmlessly. It accelerates the metabolism by releasing energy that is senile. This energy keeps you active for a long.

Dapatkah saya makan salsa di keto


Sudah lebih dari setahun ketogenic ini menjadi gelombang trend diet baru di Indonesia. Mulai dari info di facebook, lalu di arisan, ketemuan sama saudara, bahkan banyak selebritis dan influencer merasakan pola makan ketogenik ini. Mungkin baru sekarang Anda berpikir untuk mencoba sendiri. Secara teori, banyak dari Anda yang mungkin merasa sulit menghilangkan nasi, mie, roti dari makanan sehari-hari, dan untuk mengkonsumsi lemak. Tapi banyak juga yang bisa melaluinya dengan mudah kok. Dan tentu yang siap berubah akan mendapatkan manfaat sehatnya.

Apa yang diet keto berdasarkan


Hal ini akan mempermudah Anda untuk makan teratur sampai periode langganan selesai. Cara seperti ini juga akan lebih mudah membantu Anda menurunkan berat badan. Jadi, jika Anda tidak mengikuti apa yang disediakan oleh penyedia katering, misalnya makan makanan lain di luar katering, tentu penurunan berat badan akan lebih sulit terjadi meski rencana diet sehat Anda lancar.
Hilda/32 years: I started using Simply Fit Keto two months ago and I have lost 20 pounds of weight so far. The customer service is great as the supplement got delivered in just three days and it also works like a charm. I eat keto snacks throughout the day and take 2 capsules of this supplement. This has been going great for me. I wish I knew about this product before when I was wasting my time on dieting.

Apakah Five Guys goreng gluten free


Munculnya beragam jenis diet bisa bikin bingung. Berbagai manfaat dari setiap diet terdengar sangat menggoda, apalagi dengan klaim “efektif menurunkan berat badan”. Namun, jangan asal diet! Cari tahu dulu dengan jelas mengenai diet yang akan Anda jalani. Pastikan apakah sesuai dan aman untuk Anda. Salah satu jenis diet yang sedang banyak digemari yaitu diet keto. Diet keto adalah salah satu pola makan yang dianggap ampuh menurunkan berat badan secara cepat dan efektif.

Dapatkah saya makan xylitol pada keto


Resep Alpukat Panggang Keju Mozarella – Awal jalani diet Keto, nggak sengaja baca status fbnya mba Dita Nadia yang majang foto alpukat panggang yang menggiurkan.  Katanya menu ini menu sarapan orang luar sono. Wuih kayaknya enak banget, langsung ngiler. Tapi baru keingat, kan saya nggak punya oven, gimana manggangnya dong 😀 Langsung kepikiran pengen punya oven, …

hepatitis diet b keto


Resep Tumis Bunga Pepaya Kangkung Khas Manado ini kesukaan saya dan suami. Di awal-awal mencoba menbuat sendiri, saya tidak tahu caranya agar bunga pepaya tidak pahit. Saya pikir sama caranya dengan mengolah pare, agar tidak pahit diremas-remas dengan garam terlebih dahulu. Meskipun pahitnya berkurang, tapi bentuk bunga pepaya jadi tidak bagus. Ternyata ada cara yang …
The earliest demonstration of direct in vivo effects of ketone bodies was made by Keith in the early 1930’s, when he determined that acetoacetate, when administered intraperitoneally in rabbits, prevented seizures induced by thujone (1933), a convulsant constituent found in many essential oils and an antagonist of GABAA receptors (Höld et al., 2000). This seminal observation was later confirmed in an audiogenic seizure-susceptible mouse model (Rho et al., 2002). More intriguingly, however, Likhodii and colleagues (2003) established the broad anticonvulsant properties of acetone in four different animal models, and when injected intraperitoneally, produced plasma and cerebrospinal fluid (CSF) concentrations consistent with those used to suppress seizures. These results confirmed and extended historical observations supporting an anticonvulsant action for acetone, through as yet undetermined mechanisms (Likhodii & Burnham, 2002). And in further support of this, other investigators found that acetone was detectable (up to a concentration of 0.7 mM) in the brains of fully controlled KD-treated patients with epilepsy using proton magnetic resonance spectroscopy (Seymour et al, 1999).

Berapa banyak kali sehari harus Anda makan


The Trim Pill Keto a remarkable weight loss supplement Reduces the extra weight to give you a slim and trim body. It eliminates the Excess fat by the process of ketosis. It is a Well-known substitute for a ketogenic diet. The constant use of Trim Pill Keto with no jump to 90 days Generates skyrocket changes. It reduces the desire by the secretion of serotonin hormone. The super beneficial formula burns off the fat to reduce the weight harmlessly. It accelerates the metabolism by releasing energy that is senile. This energy keeps you active for a long.

Dapatkah saya makan salsa di keto


In support of this, Yudkoff and colleagues have published widely on the impact of ketone bodies on brain glutamate and GABA metabolism (Yudkoff et al., 2007). In one study, the addition of either acetoacetate or β-hydroxybutyrate was associated with diminished consumption of glutamate via transamination to aspartate and increased formation of labeled GABA (Daikhin et al., 1998). Ketone bodies had earlier been shown by the same group to enhance synthesis of GABA in synaptosomes prepared from rodent forebrain (Erecinska et al, 1996).

Apa Denzel Washington layak


Konsultasikan dahulu dengan dokter Anda untuk memastikan bahwa metode Keto Diet adalah penurunan berat badan yang aman bagi pilihan Anda. ketogenic diet umumnya aman bagi orang yang sehat, dan Keto Diet memungkinkan tidak cocok bagi semua orang. Karena pada Keto Diet dapat menaruh dampak yang besar bagi beberapa individu dengan resiko yang lebih besar yaitu dapat mengakibatkan kekurangan vitamin, gagal ginjal, batu ginjal dan osteoporosis. Untuk itu konsultasikan terlebih dahulu pada dokter Anda jika Keto Diet merupakan diet yang tepat bagi Anda.

Apa yang bisa saya makan bukan karbohidrat


Thus, if fatty acids (and perhaps more specifically, polyunsaturated fatty acids or PUFAs), enhance mitochondrial uncoupling, and if this basic downstream mechanism is responsible for both anticonvulsant and neuroprotective effects (which has yet to be demonstrated), then could taking a chemical uncoupler such as 2,4-dinitrophenol (DNP) render the same effects? Of course, it is well known that DNP, a potent mitochondrial uncoupler that greatly increases the basal metabolic rate, and once used to treat obesity in the 1930’s, has a major untoward side-effect profile – namely, high fever and the risk of death. Clearly, if mitochondrial uncoupling were to represent the essential target, then less potent (and less toxic) compounds are required, and novel delivery systems need to be developed.

7 hari rencana keto diet uk


Diet keto tinggi lemak, dan sangat rendah karbohidrat memungkinkan Anda menikmati banyak variasi makanan seperti alpukat, mentega, bacon dan krim — tetapi membutuhkan pengurangan pada pada gula tambahan, sebagian besar makanan olahan, manisan, biji-bijian, dan sayuran bertepung. Diat atau eencana makan ini sangat populer di kalangan pesohor dunia (termasuk Halle Berry, Megan Fox, dan Gwyneth Paltrow); tetapi jika Anda tidak memiliki koki pribadi yang dapat menggunakan lemak untuk membuat makanan dan camilan lezat, gaya hidup yang diet keto yang membatasi karbohidrat dapat sangat sulit untuk diikuti.

Apakah Jahe baik untuk IBS


One potential explanation for the anticonvulsant action of the KD argues that increased ATP synthesis should produce a positive bioenergetic balance, allowing stabilization of the resting membrane potential via enhanced activity of Na+-K+-ATPase (Bough & Rho, 2007). Several decades ago, De Vivo and colleagues (1978) reported that the KD increased the total quantity of bioenergetic substrates (such as adenosine triphosphate, or ATP) and elevated the energy charge in rat brain. These changes were purported to stabilize the cell membrane, especially in the face of excessive excitation. Consistent with these observations, a later human study utilizing magnetic resonance spectroscopic techniques indicated that patients with epilepsy fed a KD had elevated phosphocreatine to creatine levels in the brain (Pan et al., 1999). Recently, using cDNA microarray technology, increased expression of the mitochondrial ATP synthase β,D subunit in mouse brain was reported after KD treatment (Noh et al., 2004). And in the most comprehensive study of this kind to date, the KD was found to enhance mitochondrial biogenesis and significantly increase the number of transcripts encoding energy metabolism genes in rats (Bough et al., 2006). This increase in bioenergetic capacity enabled hippocampal slices from these animals to better withstand metabolic challenge from low glucose exposure. Taken together, the prevailing notion has been that increased energy production and reserve capacity enable greater resistance to neuronal hyperexcitability and hypersynchrony.

9 hari diet keto


Sah-sah saja untuk mulai berdiet jika Anda mau punya berat badan ideal. Namun, Anda harus pintar-pintar membuat strateginya agar rencana diet sehat berjalan mulus tanpa hambatan. Alih-alih berat badan turun, angka di timbangan malah akan melonjak drastis jika salah strategi. Cara diet yang salah juga dapat membahayakan kesehatan tubuh, lho! Lantas, seperti apa cara menurunkan berat badan yang sehat?
The developers of the app claim that it is one of the most comprehensive and also the easiest carb-restrictive trackers and macronutrient counters in the market today. You can easily log your meals and you can input data via voice, camera or search. The huge library of the app consists of more than a million science-verified foods. In addition, there is a barcode scanning feature that enables you to instantly pull data.

Apa penekan nafsu makan terkuat


It is important to weigh out the pros and cons of any formula before you decide to use it for long term. When you look at a supplement, the first thing that should come to your mind is the ingredients and the possible side effects. So, base your pros and cons on these two factors. After that, you can check the credibility of the company and the reviews of customers who have used the supplement before you. All these things help you learn about the supplement in detail.
Chicken egg roll ala Hokben ini saya buat untuk anak-anak dan mereka suka. Ternyata memasaknya tidak sesulit yang dibayangkan. Cukup dengan menggulung daging ayam giling yang sudah dibumbui dengan telur dadar dan dikukus sampai matang kemudian dipotong-potong dan digoreng kering. Siapkan plastik tahan panas atau aluminium foil untuk menggulung. Disini saya share resep chicken egg …

Dapat hummus membuat Anda gemuk


Jo is the creative food photographer and stylist behind healthy eating blog, Modern Food Stories. Jo's a testament that once you find the right approach for you, you can overcome poor health through the healing power of food. She believes the secret to radiant health starts and ends with a healthy gut so all her recipes are grain, gluten and refined sugar free. Most are also dairy-free.

Apakah yogurt baik untuk IBS


The scientific rationale for elucidating mechanisms of disease pathogenesis or of therapeutic interventions has been traditionally based upon the lofty goal of discovering novel treatments, ones that would be more efficacious than existing options and also be devoid of side-effects altogether. Moreover, in epilepsy research, disease prevention or modification has become the “holy grail”, such that we are no longer complacent with symptomatic treatment and increasing attention is being given to understanding the processes of anti-epileptogenesis itself. Researchers in the field of the ketogenic diet (KD) have also embraced these tenets and recently embarked on that all-too-familiar Quixotic journey, with the ultimate aim of reducing the “difficult” KD regimen to a simple pill. If achieved, this result would represent an ironic recapitulation of the early history of the KD in the United States. Although the KD experienced an initial surge of interest following its introduction in the early 1920’s, it was relegated to near obscurity by the emergence of a familiar drug known as phenytoin. Henceforth, until the mid 1990’s, clinicians – for obvious practical reasons – found it simpler to prescribe a pill rather than an exacting diet.

Apakah diet ketogenik berbahaya


Konsultasikan dahulu dengan dokter Anda untuk memastikan bahwa metode Keto Diet adalah penurunan berat badan yang aman bagi pilihan Anda. ketogenic diet umumnya aman bagi orang yang sehat, dan Keto Diet memungkinkan tidak cocok bagi semua orang. Karena pada Keto Diet dapat menaruh dampak yang besar bagi beberapa individu dengan resiko yang lebih besar yaitu dapat mengakibatkan kekurangan vitamin, gagal ginjal, batu ginjal dan osteoporosis. Untuk itu konsultasikan terlebih dahulu pada dokter Anda jika Keto Diet merupakan diet yang tepat bagi Anda.

The scientific rationale for elucidating mechanisms of disease pathogenesis or of therapeutic interventions has been traditionally based upon the lofty goal of discovering novel treatments, ones that would be more efficacious than existing options and also be devoid of side-effects altogether. Moreover, in epilepsy research, disease prevention or modification has become the “holy grail”, such that we are no longer complacent with symptomatic treatment and increasing attention is being given to understanding the processes of anti-epileptogenesis itself. Researchers in the field of the ketogenic diet (KD) have also embraced these tenets and recently embarked on that all-too-familiar Quixotic journey, with the ultimate aim of reducing the “difficult” KD regimen to a simple pill. If achieved, this result would represent an ironic recapitulation of the early history of the KD in the United States. Although the KD experienced an initial surge of interest following its introduction in the early 1920’s, it was relegated to near obscurity by the emergence of a familiar drug known as phenytoin. Henceforth, until the mid 1990’s, clinicians – for obvious practical reasons – found it simpler to prescribe a pill rather than an exacting diet.

Berapa banyak kalori dalam lima orang hot dog


Typically it is discovered that about 80% of individuals lead an undesirable way of life. It incorporates inexpensive food, a stationary way of life, or an uneven eating routine. These poor methodologies may lead them towards weight, cardiovascular sicknesses, hypertension, and hepatic issue. Numerous individuals move towards abstaining from excessive food intake and overwhelming exercises in the rec center. It very well may be useful; however regularly individuals tired of it. It requires much exertion and investment alongside consistency. Keto diet is likewise one of them yet the best thing about this eating routine is that it gives you snappy results. You can without much of a stretch, keep up your body shape by utilizing keto dietary enhancements. In this article, we will present a stunning and new dietary improvement that is known as Slimlinic Keto. As its name demonstrates that it will give you successful and fast results. Presently we will examine the working of this enhancement, advantages, and fixings are additionally portrays here. So how about we begin.

z besar diet keto


Jadi Anda benar-benar lebih khawatir tentang roti daripada burger? ya saya berpikir tentang hal itu bisakah Anda melakukan ini? ya saya benar-benar melakukannya dan Anda tahu sedang dan saya menyukainya. Apakah terstruktur, saya butuh aturan, saya pasti aturan ya. baik saya kira saya tertarik tetapi saya akan jika saya bisa berbicara secara terbuka tentang beberapa kekhawatiran saya.

Apakah air minum mengurangi keton

×